AdvertensieOnline bevordering

CPM - wat is dit? Hoe om CPM gebruik in advertensies?

Deur die organisering van 'n media en kontekstuele advertensie-veldtog op die netwerk, 'n adverteerder bereken sy geraamde begroting. Kliënt advertensieveldtog is dit belangrik om te sien hoe die vir die implementering daarvan toegewys, of die geld bestee fondse en die doeltreffendheid waarmee dit gebruik word soos bedoel. Die berekening van die doeltreffendheid van die produk advertensies in die media beplanning gebaseer op verskeie aanwysers, waarvan een is die indeks van CPM. Wat is hierdie syfer hoe om dit te gebruik - uit te vind onder.

CPM - waarom is dit nodig

Wat is CPM advertensies, dit is bekend sedert die vorige eeu. Die module word in die hele advertensieveldtogte wat in die media plaasgevind het. Publishing, televisie en radio stasies gebruik steeds hierdie syfer tot die koste van advertensies te bereken. CPM gebruik in die geval wanneer dit kom by die prys van die vertoon advertensies is nie 'n enkele bestemming, en duisende van moontlike kopers. Terselfdertyd, en is in die verkeer sit hierdie term. Die eienaars van advertensies platforms kan net werk met hul sirkulasie en tematiese fokus, so die CPM koers is vasgestel, advertensies, met inagneming van hierdie waarde was produktief.

definisie van CPM

'N Eenvoudige definisie van CPM - koste per duisend is. Afkomstig van die naam van die module Engelse woorde koste per duisend, waar M - die Romeinse syfer, wat beteken 1000. So, die vraag van wat is die CPM, jy kan sê dat hierdie is die prys per duisend vertoningen. Hoe meer tyd daar is advertensies op die bladsye van koerante en tydskrifte, hoe meer dikwels dit gespeel word op die radio of lees op die TV-kanaal - hoe groter is die tempo van hierdie faktor.

Berekening van CPM advertensies online veldtogte

Op die Internet, die rol van die advertensie gewoonlik speel baniere - daardie irriterende pop-ups, wat so gewild onder gebruikers is, en wat bring geld na die eienaar van advertensies platforms. Die meer gewilde die webwerf, hoe meer mense op soek na hierdie webblad, die duurder advertensies op hierdie webwerf sal die kliënt koste.

Adverteerders wat belangstel in die grootste moontlike aantal gebruikers wat die vaandel sien. Daarom, wat is die CPM, dit kan wiskundig soos volg getoon:

CPM = (die totale prys van die advertensies volgorde) / (beplande aantal views per dag vaandel) * 1000.

Nou is dit duidelik, CPM - wat dit is. In advertensies is dit een van die belangrikste aanwysers. 'N adverteerder kan bereken hoeveel geld jy nodig het om die eienaar van die perseel betaal om te verseker dat die inligting is reeds gewys eenduisend gebruikers op die netwerk.

Visueel, kan hierdie berekening word geïllustreer deur 'n eenvoudige voorbeeld. Die koste van die plasing van 'n banier op die terrein van 'n portaal is, byvoorbeeld, $ 400 per week, die statistieke van hierdie webwerf toon dat 'n week op die terrein ongeveer 10 duisend. Gebruikers. Dus, 'n eenvoudige berekening gee 'n waarde van:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 per duisend indrukke adverteer inligting.

Adverteerders moet verstaan dat 'n eenvoudige demonstrasie van die vaandel by die tematiese webwerf is meestal insiggewend. Daar is geen waarborg dat al die tienduisend mense wat die bladsy besoek, is seker te klik op die banier. of die besoeker sal wil skakel of nie - dit hang af van die aantreklikheid van die vaandel en die inligting wat gepos word op dit. Elke staanplek is nodig om al jou data na die opsie CPM bereken verskaf. Dit is nuttig om die eienaar van die webwerf, kan jy verstaan. Maar advertensies, die kwaliteit en interessant vir die eindgebruiker is ingesluit in die taak van die kliënt.

Ondersteuning module CTR, berekeningsmetodes

Om koste te verminder na 'n ander aanwyser oorweeg - CTR indeks. Die naam kom ook van die Engelse taal en is heeltemal klink soos 'n deurkliektempo - CTR koers. CTR wys jou hoeveel mense het op die banier en gaan na 'n bladsy advertensies kliënte. Hierdie module hang af van die korrektheid van die gekose terrein, want hoe meer toepaslik en nodig blik advertensies, hoe groter is die waarskynlikheid dat die besoeker belangstel in die inligting en klik op die banier. Die metode van berekening van hierdie aanwyser is soos volg:

CTR = (aantal gebruikers wat gekliek op die banier) / (die beplande aantal standpunte in die vaandel dag) * 100%.

Byvoorbeeld, as die 20000 mense wat die advertensies sien, het gevolg op 'n skakel 800 gebruikers, dan die CTR is 800/20 000 * 100 = 4%, wat bo die onderste grens.

Empiries bewys dat die minimum CTR van 3-5%. Indien minder, dan is die koste per potensiële kliënt sal die verwagte wins oorskry, en advertensies sal oneffektief beskou word.

Die gebruik van indekse

CPM gebruik kan word by die keuse van 'n smal teikengehoor. Byvoorbeeld, wanneer die bestel van die vaandel webwerf platform bied adverteerders inligting oor ouderdom, geslag, woonplek, belange van alle geregistreerde besoekers. So lyk die gewenste vaandel slegs aan diegene gebruikers, waarop die promosie produk is bereken. Die begroting van die veldtog op dieselfde tyd verbruik meer ekonomies en meer doeltreffend.

Jy moet ook in ag neem die aktiwiteit van die permanente lede. Hoe meer dikwels dieselfde besoeker sien dieselfde advertensie produk, hoe meer geld word gedebiteer vanaf die adverteerders, maar die kliënt by die kliënt van hierdie word nie meer. Daarom geletterd berekening indekse CPM en CTR in samewerking met 'n diep ontleding van inligting wat deur hierdie advertensie platform om die gewenste resultate aan die kliënt te bring.

Nog 'n punt wat in ag geneem by die begin van die veldtog geneem moet word. Betaling blootgestel kan word of in terme van CPM, of CTR. Met ander woorde, moet die kliënt die essensie van reklame modulo CPM vaandel verstaan - dit is nie 'n betaling vir 'n kliek, maar net vir die advertering van 'n produk demonstrasie

'n opsomming van

Toe hy gevra is wat die CPM, kan jy sê dat hierdie opsie is een van die belangrikste in die ontleding van die effektiwiteit van 'n bepaalde advertensie, en ook in ag moet neem by die berekening van die reklame begroting. In ag geneem en die bedrag van die beweerde kontakte die potensiële kliënt met die advertensie-inligting, en die koste van die vaandel plasing op verskeie plekke met 'n soortgelyke tema fokus. Gegewe hierdie parameters, is dit moontlik om die doeltreffendheid van 'n bepaalde advertensie platform te bereken en suksesvol te bemeester die reklame begroting.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 af.unansea.com. Theme powered by WordPress.